Podporujú chod a rast koncernových spoločností tým, že poskytujú odborné znalosti, technickú pomoc, a podporu v rôznych oblastiach, ktoré nie sú priamo spojené s hlavným predmetom podnikania. Tieto služby im pomáhajú zlepšiť ich efektivitu a optimalizovať procesy. Obchodné služby sú kľúčové pre firmy všetkých veľkostí, pretože umožňujú zefektívniť interné procesy a sústrediť sa na hlavné ciele podniku.
V našej spoločnosti tvoria Obchodné služby dve hlavné divízie.
Vznikla v roku 2008 a medzi jej základné činnosti patrí podpora celosvetového nákupu automobilových značiek ako sú hlavne Volkswagen, AUDI, Porsche. Dôvodom vzniku centralizovaného oddelenia, kt. bude riadiť administratívne a odborné činnosti v rámci Volkswagen skupiny bola schopnosť flexibilne reagovať na nové požiadavky. Medzi ďalšie činnosti patri podpora a tvorba analytických reportov, ad hoc reportov, kontrola cenotvorby nových autodielov, kontrola nástrojov na ich výrobu a v neposlednom rade aktualizácia dát autodielov určených pre výrobu. Pracujeme so štandardizovanými postupmi, ktoré neustále zlepšujeme. Pri projektovej práci a nových projektoch dbáme na budúce efektívne postupy a posilnenie schopnosti zavádzať do praxe metódy vytvárania zákaznícky orientovaného výsledku. Procesné centrum prešlo dlhým rozvojom s neustálym zreteľom na rozvoj svojich zamestnancov, ktorí sa veľkou mierou podieľajú na jeho dlhoročnom úspechu.
Divízia vznikla v roku 2014 a medzi jej základné činnosti patrí podpora činnosti v oblasti Marketingu, Manažmentu vzdelávania a Coachingu.
Marketing zabezpečuje široké spektrum komunikačných a PR aktivít pre potreby lokálneho závodu Volkswagen Slovakia ako napríklad:
Manažment vzdelávania a Coaching poskytujú komplexné služby v rámci organizácie a realizácie vzdelávacích aktivít. Ide o rôzne druhy školení ako napríklad:
Taktiež zabezpečujeme podporu programu Profesijný bakalár, koordinovanie záujemcov o študentské praktikum a vypracovanie záverečných prác. V rámci programu Profesijný bakalár ide o rôzne procesy od marketingových aktivít na propagáciu študijného programu až po samotne výberové konanie. Okrem spomínaných činností poskytujeme taktiež podporu pri napĺňaní povinností v rámci koncernových programov ako Code of Conduct, Role Model Program, Train the Trainer, Ľudské práva a iné.